Helgen

Hejsan!!

Minns inte riktigt när jag skrev senaste, men tänkte berätta om min helg :o)

I fredags var det planerat att gå till Björkbacken med dansen. När jag stod och fixade i ordning mig ringde Evelina och frågade om jag skulle på fest hos Linnea. Jag sa att jag fick se hur sent det blev. Det blev dock ändrat för i sista stund ringer Gustav och säger att han och Sissi blivit sjuka, och då ville inte jag heller till Björbacken ;o)

Hejade på Mathilda och röstade en del, i Lilla Melodifestivalen och när det var slut gick jag ut i mörkret och kylan för fest hos Linnea. Riktigt kul var det! Gick hem framåt halv tolv, då de andra skulle till Harrys. Ja, jag är ju trots allt "bara" 17 än så länge ;o) Lyckad kväll i alla fall!!

Igår fyllde kusinen 14 så vi åkte ut till Tuna för lite kalas. Blev kvar där till framåt halvsex. Mys framför Körslaget hos syrran blev det också denna dag och inget pluggande ;o)

Idag har jag gjort engelska och samhäll, kommer ju inte orka det i veckan liksom. Har även nördat 12 avsnitt av Mysteriet på Greveholm! ;o) Mycket mer har jag inte hunnit med.

Har samanfattningsvis varit en perfekt helg med fest, kalas, plugg, släkt, vänner, mys och göra-absolut-ingenting! :o)

Imorn är det tillbaka till praktiken. Bara 6 (8) dagar kvar nu ju!! :O

PussPussPussPuss//Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback