H a p p y (:

Jag är PIIIIIIIGG!

Att åka senare till praktiken och lägga sig tiiiidigt om kvällarna har gett resultat och det känns helt underbart!! Matten kändes skrattretande enkel. När jag var färdig med alla 16 (?) tal var en del på det 4:e och fattade ingenting. Okej, inte kul att de inte fattar, men dunderhärligt att det gick som en dans på rosor för mig :oD

Klockan är efter sex och jag har fortfarande inte svidande ögon som knappt orkar hålla sig öppna, OOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWW!!
Lugn, det var bara ett litet glädjeskrik!!

Ska ta vara på denna lyckan och försöka ta mig igenom höstmörkret och depressioner. Fråga mig bara inte vart lyckan kommer ifrån ;o)

Efter en halvtimme..

Har käkat mat nu. Mums, det var gott!! Pannbiff igen dock, åt det i skolan idag och hemma i måndags. Hehe. Det lär det bli imorn med när det är soppa i skolan. Tur att jag gillar biffar, som köttbullar, fast plattare. (Tänkte om ni inte visste det ;o))
Fick en twix också. Nån vill verkligen göra mig glad idag! Tnx!!

Nu blir det andra avenyn och sen är det bonde söker fru. Haha! Nån mer än jag som diggar det programmet? 

Love // Lisa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback