Daaark!

Känner att jag behöver skriva av mig lite.. Inte på något speciellt eller så, men detta vädret (ja, jag skyller på vädret för det verkar som den enda 'vettiga' anledningen just nu) gör mig så trött och depp. Har varit ovanligt trött ända sen i söndags. Jag har 'tomglott', som nån i tidningen sa, mest hela tiden. Jag har inte kunnat koncentrera mig på lektionerna och varit ovanligt tyst och... trött.. Varje dag har jag tänkt ta tag i allt plugg men när jag kommer hem är jag helt död och jag orkar knappt ens sitta vid datorn. Jag är lika trött när jag vaknar som när jag går och lägger mig..

MEN jag ser framåt och innan jag somnar tänker jag "imorn ska jag vara pigg och glad, imorn ska jag ta tag i det där hemska skolarbetet som jag redan skjutit på för länge".
Idag lyckades jag göra klart arbetet som jag har haft mest ångest över. Jag vet inte hur det blev, men jag nöjer mig ärligt talat med ett G. (Jag vet ju att vissa av er känner mig som tjejen-som-vill-ha-MVG-i-allt..)

När jag var färdig med skolarbetet skulle jag skicka det till min mail och där i inkorgen väntade ett mail från en helt underbar vän. Det var inget kejdebrev som jag verkligen hatar utan det var personligt och det värmde hela mitt hjärta. Fick en tår att falla och ett skratt att smita ut från munnen. Jag blev väldigt glad och även ett snäpp piggare.

Nu vet jag vad jag ska önska mig i julklapp. En skrattmaskin!!! Då skulle jag vara pigg jämt ju!! :D

Haha, nu blev jag glad. Ska passa på att plugga lite till bageriprovet/skriva bok-film redovisning/läsa engelska bok medan jag fortfarande är någorlunda pigg.
Ett inlägg om allt och absolut ingenting. Skönt att få skriva av sig lite iaf.

Ha det bra! /Lisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback