Takbyte

Här kommer ett litet bildsvep från helgen.. :o)


Farfar kunde inte låta bli att klättra upp på taket, och det hjälpte inte att säga till honom.
"Det är bättre jag ramlar ner än nån av er"

Arbetet är i full gång.

Emmelie ropar "håll dig i spiskroken farfar"
Farfar svarar "jag håller mig i skruvmejseln"

Taket på väg neråt.. Farfar kan inte hålla sig och bara måste klättra på stegen ;o)

Här åker sista takbiten ner!

Början på det nya taket :o)

Under tiden fick vi stå modeller för farmor, men även hon fick vara med på några kort <3

Blev även en hel del kort på vad naturen har att ge, men det får ni smakprov på lite då och då ;o)


Ja, det här var vad en stor del av min helg bestod av. På söndagen hade jag inte med kameran, och då blev taket helt färdigt och vi blev även bjudna på mat, som alltid är lika god när farmor gör den! :o)

//Lisa.

Alla bilder och texter på denna blogg är skyddade av upphovsrättslagen och får ej kopieras eller användas utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback