Sommar och sol..

eller snarare regn och rusk!

Efter ABF var jag helt slut och har legat i sängen med datorn sen dess ;o) (bortsett från när jag var nere och åt)
Efter en ibumetin, mat, favoritavsnittet av Skärgårdsdoktorn och massa nostalgiska klipp på barnpogram känner jag mig nu ganska så pigg :o) (Jag tror det endast är ibumetinens förtjänst ;o))
Hoppas jag blir insläppt i bageriet imorn iaf :o)

Det var tydligen bal här idag med, likaså imorn, men jag får nog inte nog av det. Det är såå fint :o)

Som sagt tittade jag på gamla barnprograms-klipp!! Så som trasdockorna, bumbibjörnarna, bananerna i pyjamas, bröderna fluff, räddningspatrullen, luftens hjältar, hajk, mjölktandsmössen, Dr Snuggle, kalles klätterträd, baltazar, ika i rutan, björnes magasin, mumintrollen, fem myror är fler än fyra elefanter och teskedsgumman ;o)

Som ni ser kan listan göras lång och oj vilka minnen det väcker!! Jag fick svårt att välja ett klipp men här får ni ett klipp från Hajk med sommar och sol som motpol till det tråkiga vädret vi har idag ;o)


 

Nu ska jag ta mig lite yoghurt och sen är det snart dags att gå till sängs (jag har ju bara legat här hela dagen X))

Sov gott!! // Lisa.

OMG, ska jag våga sova nu?? Det kändes precis som om en katt hoppade upp i sängen bakom mig, jag ryckte till så mycket att kudden ramlade ner på golvet. Shit, jag ryser!!

Lägger in en bild på Zebulon nu bara för det <3



Alla bilder och texter på denna blogg är skyddade av upphovsrättslagen och får ej kopieras eller användas utan tillstånd!

Kommentarer
Postat av: Carru

Sv: aaaee :/ man lär sig något varje dag ;) det är bra annars :) har fått sommarjobb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-27 @ 21:33:42
URL: http://cnascarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback