Picture

Imorgon, då ska jag berätta för er om min helg. Och vet ni vad? Jag har massor utav bilder som bara längtar efter att få komma ut ur kameran!! Både på naturen, familjen och takbyte ;o) Men det får som sagt vänta tills imorgon då jag har min egna dator :o)

Nu ska jag fixa det sista inför imorn ("förbereda" kylväskan med veckans frukost, klippa mina låånga naglarna, fundera ut vad jag har glömt denna gången o.s.v.) innan jag ska sätta mig i soffan med lite god kvällsmat och bara slappa. (Det har jag ju bara inte gjort nått i helgen :oP)

Sov gott! :o) // Lillis.

Kommentarer
Postat av: moster

miss you....va duktig du e på att skriva=))) hoppas vi kan ses snart gullet. Har knökafullt denna veckan men nästa hoppas vi på!

Har hälsat på en vän idag som ska bli inlagd för kejsarsnitt på onsdag...spännande=)

Imorn blir de anna och ella, gosa med en 6v bebis,mysigt=)) Å på ons e de lisa å tvillingarna!!! sen ska jag jobba HELA helgen=((

Har insett att ja snart ska börja jobba så ja känner att tiden rinner iväg och jag vill hinna träffa alla som ja hade tänkt och hinna utträtta allt som ska göras och hinna njuta av min sista tid som mammaledig=((( massa pussar från moster och fridis

2009-05-04 @ 19:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback