Långledigt

Hejsan!!

Jag var barnvakt åt Frida igår och idag på morgonen, därav inget datorsittande (skönt!) och när jag kom till lägenheten idag efter skolan hade det åskat väldigt mycket. (När jag satte mig på bussen kom världens spöregn som snart gick över till hagel. När bussen stannade vid min hållplats kom det inte en droppe. Thihi, där slapp jag bli blöt :oD)
Jag vågade inte sitta vid datorn p.g.a. vädret och batteriet i kameran är slut, så det hade inte blivit några bilder ändå.

Hade bara svenska idag, men satt över i 45 minuter för att åtminstone få arbetet mer färdigt än ofärdigt..

Köpte nya busskort idag. När jag kom dit var det bara jag där och sen stog vi och diskuterade vilket busskort som skulle löna sig bäst för mig, eftersom det är så kort tid kvar innan skolan slutar. Vi bestämde oss för ett värdekort och sommarkortet. Jag kommer därför kunna åka buss hur mycket jag vill fram till 16 augusti för 50 kr billigare än om jag skulle köpa periodkortet jag använt den senaste terminen, som jag ändå bara kan åka på 20 dagar. Vadå bra köp? :oP
När jag vände mig om hade jag bildat kö ända ut i gången. Thahaha!!

Ikväll poppade jag popcorn och mamma och jag tittade på American Pie - Band Camp. Jag hade inte sett den tidigare faktiskt.

Långledigt nu, härligt!! Jag är även ledig på måndag också, gött mos!!
Vad händer i helgen?

God natt! // Lisa.

(Bilder från helgen kommer, jag lovar!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback