Good Morning!!

Mycket riktigt vaknade jag med en förkylning idag, en ond hals och en täppt näsa. Suck!!
Kände mig dock mycket piggare efter att jag fick i mig lite frukost, och nu ligger jag i sängen och slappar ;o) Ska snart ta mig en varm skön dusch och kanske titta på en film innan det är dags att åka in till ABF. Vi ska ha "lektion" med 1b idag, och det gillar jag. (Min förra klass alltså ;o))

Saker att se fram emot den närmaste tiden:

28 maj - Följa med Angelica och kolla på balklänning - Jag kommer smälta!!
1 juni - Barnvakt till Frida - Den ungen gör mig glad!!
4 juni - Göteborg med ettorna - Guidad rundtur, åka båt på Göta Älv, Shoppa och gå på Liseberg ska hinnas med!! :oD
5 juni - Träffa Therese - En elva år lång vänskap som utstått det mesta, som bara blir bättre!! :o)
6 juni - Personalfest på ALV - Träffa alla jobbarkompisar och knyta nya vänskapsband!! :o)
11 juni - SKOLAVSLUTNING!! :oD

Ha en bra dag!! // Lejsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback