God natt!

Klockan ringde som sagt redan vid 03.50 idag. Har varit pigg hela tiden ändå, men nu är jag riktigt trött. Vill även undvika att bli sjuk så mycket som möjligt så ska försöka bota det med lite sömn. Blir en tidig kväll med en lååång sovmorgon. Vi börjar nämligen inte förrän 13.00 imorn :o)

Ska drömma mig bort i sagornas värld med massa prinsar och prinsessor. (Jag är inte ett dugg avundsjuk på studenterna som får gå på bal, inte alls, och jag längtar absolut inte ett dugg!! ;o) )

Ja, drömma om att få drömma bra kan man ju bara drömma om!! ;o) (Jag drömmer nått så fruktansvärt mycket om nätterna, och bara jobbiga "mardrömsliknande" drömmar dessutom)

God natt, sov gott, ses imorn :o) // Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback