AJ

Det är lugnt, jag lever!

Eller, delar av mig i alla fall. Benen värker som.. som.. ja, jag vet inte vad, men ont gör det!! Vi sprang 4 km på vätterstranden idag, och det var asfalt hela vägen, så där fick mina knän ta en smäll. Och sen ni som är ovana att springa (ni som är vana också kanske) vet hur fruktansvärt ont det gör i vaderna och fötterna efter ett tag. Som om nån bränner med eld och sliter tag i de!!
I alla fall, sen gick jag på stan med Natha (vi satt väldigt mycket ifs) och jag var inte hemma förrän vid ca sju. Jag vet inte vart jag ska ta vägen, benen gör GAAAH-ont!!

Eller jo, jag ska slänga mig i sängen för jag är grymt trött, så berättar jag mer imorn om helgen och denna dagen.. Eller kanske på onsdag.. eller.. Jag ska försöka hinna med er men imorn är det tajm för barnpassning åt Frida, och då ska jag inte sitta vid någon dum datorn ;o)

Sov gott!! // Lisa.

Kommentarer
Postat av: Carroo!

duktigt gjort lisa :D hoppas värken försvinner snart.

2009-05-21 @ 12:07:18
URL: http://cnascarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback