Himla bajsdag!!

Mitt illamående vill inte försvinna!
Åt lite nyss och det kändes som om det var mat som fattades men lik förbaskat sitter jag och mår illa och har ont i magen nu!!

Dessutom ringde John och frågade om jag var på dansen. Jag är så långt ifrån dansen jag kan komma!! (okej, det var att överdriva ;o)) Saknar konstigt nog mina dansvänner mer än någonsin nu. Kan nog bero på att vi har blivit tajtare detta året, eller jag har i alla fall kommit in mer i gänget, som om min ålder accepteras mer nu. Jag har aldrig känt mig utanför, det påstår jag inte, det känns bara så jäkla bra nu!! :oD

Här kommer bilden på den ena formbakelsen jag gjorde. Som sagt är det taget med min mobilkamera, men ni får nöja er med det ni får!


Formbakelse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback