Officer

Jag var nyss inne på försvarsmaktens hemsida för att se om jag har vad som krävs för att bli officer. Mest troligt är ju att jag ska hålla mig så långt borta ifrån det som möjligt, men det kan vara kul att se vad resultatet blir. Men min dator är tyvärr segare än segast och det tog jättelång tid mellan varje uppgift. Har nog hållt på i 40 min och kom inte ens halvvägs. Nej, det får ta och vänta en dag eller två..

I morgon ska det delas ut diplom och stipendier till oss ettor och tvåor. Jag vet inte alls hur det går till, eller vad de går på, men lite spänd är jag allt. Vore ju faktiskt väldigt kul om jag var en av de som får det :o) *håller tummarna*

Nu börjar det bli dags att hoppa i säng. Borde jag njuta av min sista natt?
I morgon är det som sagt skolavslutning, jag åker hem (tillsammans med Ia och Frida) och hemma blir det  god, smarrig, kall smörgåstårta!! Det är ett måste på skolavslutningsdagen :o)

Ha det gott allesammans!! :o) // Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback