Mästarn!!

Halloj!!

Som ni säkert redan märkt så har det inte kommit in några bilder här än. Men de finns tryggt (ja, tryggare i alla fall) på min externa hårddisk. Det blev istället en sväng till sjön med pappa och brorsan. Helt underbart väder idag alltså!! Jag njuter till fullo!!
I favoritshortsen och ett rött halterneck linne frös jag inte en sekund, och jag fick inviga mina nya solglasögon på riktigt!! Great!!

Jag var fiskemästarn, eller snarare mörtmästarn, och det är inget som jag är stolt över. Fyra mörtar drog jag upp, en mört drog brorsan upp och ingen gös drog pappa upp ;o)

Ormen jag skymtade sist hade inte lämnat sitt ställe och visade sig idag helt, en stund. En snok. Huuuh!

"Sommar, sommar, sommar.." Brorsan och jag sjunger falskt med i allsång på skansen. Sommarkänslorna är på hög nivå!!

Nu ska jag fixa mig lite kvällsmat och titta på en film. Har ännu inte besämt vilken, men nån av de fyra jag lånade av Becka i alla fall! ;o)

"Sommaren är kort, ljusblåa dagar seglar förbi.." Åh, vilken härlig låt!! (Fast sommaren ska vara låååång)

Ha det gött!! // Lisa.


Kommentarer
Postat av: Carro

jaa jobbar bara tills lördagmorgon ;) sen schlut!

2009-06-23 @ 21:23:34
URL: http://cnascarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback