Happy Birthday

Tjenare!!

Vilken dag! Vädret är ju helt underbart!! Har dock inte hunnit ta del av det så mycket då jag har jobbat. Det är fortfarande lugnt med folk, lär väl få en chock när jag kommer tillbaka från Kroatien. På tal om det. Daniel ringde nyss om min ledighetsansökan, det var inte en sekund för tidigt. Men jag får nog minsann min ledighet till slut, vad har de för val? ;o) Thihi*

Idag skulle min kära syster fyllt 20 år. Fatta vad stort, 20 år!! Det blev ju tyvärr inte som man tänkt sig. 6 dagar ifrån att fylla 17, ja det var så det blev. Ett stort grattis till dig Hanna vart du än är nånstans. Jag vet att du finns med oss!! Hoppas det finns jordgubbstårta och nötkräm där du är i alla fall ;o)
Blir en sväng till Minneslunden ikväll..

Något glatt är ju att även min goá vän Rebecka fyller 17 år idag! :o) Grattis, grattis!!

Nämen, blev det mulet? Vädret har väl fattat att jag inte jobbar längre!!! ;o)

Dagens middag blir grillad lax och nån "ny" potatis som bakas hel i ugnen med dill och sesamfrön. Mums!!

Daniel ringde nu igen och det är grönt för mig att åka till Kroatien. Tur för han!! ;o)

Have a nice day!! //Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback