Check this out!!

Jag tror jag dööör!!

Kolla in tårtorna på Gunilla Walls hemsida!! De är helt fantastiskt underbara!! (tryck på en bild för att se hela tårtan)
Den svarta med guldetaljer är bara såå fin!!
Hon har även gett ut en film om tårtdekoration, födelsedagspresent? Ja, tack!! :o)

Nu har jag bestämt mig att tårtor, det är det jag ska jobba med!! :o)

Jag kan klicka mig vidare på olika tårtdekorationssidor hur länge som helst, men nu är det dags för en dusch, lite samhäll och sen läggdags.

Sov gott, igelkott!! (jag såg faktiskt en igelkott igår :o)) // Lisa.

Kommentarer
Postat av: Carruuu

verkligen imponerande :O:O:O

Fräna!

2009-06-03 @ 19:48:26
URL: http://cnascarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback