9 juni



Jag slipper städa lägenheten. Lena sa att hon kunde ta det. Väldigt snällt! :o)
Känner dock att det vore skönt att göra det själv också, känns dumt att lämna allting odammat, ett smutsigt golv och en välanvänd toa. Nej, det låter inte så farligt som det är. Jag har stökat ner extremt lite, men visst ligger det lite tåludd på golvet och en använd toa är alltid en använd toa liksom ;o)

Tänker därför spendera min kväll i sängen till en film :o) Jag packade ner några filmer i all hast i måndags morgon, så jag minns inte riktigt vilka jag tog. Men om jag inte minns helt fel åkte Mamma Mia med. Har inte sett den på länge och det är en sån där film som man kan titta på flera gånger om. En film man kan titta på oavsett humör och när ingen annan film passar. Idag passar den perfekt till mitt humör!!
 Hoppas bara jag tog med den nu... :oS

*Springer och kollar*

Ja, den ligger där i fodralet med texten "The best musik" :o)

Sov gott :o) // Ougat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback