23 juni

Mycket riktigt blev det en Nogger Mint för min del. Mums! :o)

Har tittar på tre avsnitt av Beverly Hills nu. Nej, inte ens sommardagar som dessa kan mamma och jag hålla oss borta ifrån det! ;o) Ikväll var det dock några delar som fick dåliga minnen till liv. Det är bara att bita ihop!
Något kul var att det hände ungefär samma sak i dagens avsnitt som det hände i boken jag läste ut. En singel träffar en gift person som har barn. De blir förälskade i varandra och den gifta slits mellan förnuft och känslor. Singeln blir även gravid. Komiskt! ;o)

Imorn är det jobb som gäller och att packa såklart. Kom ingen vart med det idag. Skulle välja lite kläder. Jag tittade på klänningarna jag hade och kom ut ur garderoben med fyra stycken. Man kan ju undra hur länge jag tänker vara borta.. ;o)

Nu är batteriet snart slut i datorn (igen) och jag kanske borde slänga mig i bingen. Jag hinner nog skriva ett "Hej då" imorn.
Tills dess, ha det underbart!! //Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback