21 juni

Hej!!

Idag har det varit en riktigt bra dag, men nu sitter jag helt slut och med onda knän och letar förgäves efter ett program av Andra Avenyn. Det är inte själva programmet jag inte hittar, utan vart man hittar alla program som  visats. Hittar bara massa klipp från castingar och så. Help, please?
Anledningen till att jag letar efter programmet är för att en av skådespelarna (ja, jag jobbar inte nu och det är inga små barn som läser min blogg ^^) på ALV har varit med där. Det vill jag inte missa!! ;o)

Har som sagt jobbat idag. Det blir bara roligare och roligare :o) Först blev det dock en liten småsur min när det var superväder när jag jobbar, och regnigt när jag är ledig. MEN sen kom det en störtskur, precis när Madicken och CO skulle visas i Junibacken. De kom därför in till oss i Gammelgården och sjöng, spelade och skådespelade. Då var jag minsann glad :o) Sen väntade ett par sega timmar med alldeles för lite folk, men jag behöver ju inte stressa iaf :o)
När jag slutade kollade jag och Johannes på Allsång. Det var kul! :o) Sen hälsade jag på Ellen innan jag cyklade de långa backarna hem. (De är jobbiga i vilket fall som helst, men tilläggas kan ju att jag hade ont i bena efter att ha jobbat och inte fått mig nått i magen på 8 timmar.)

När jag kom hem blev det potatisgratäng och grillad kyckling till middag. Mums!! Därefter åkte jag, pappa, brorsan och Freddan till odalparkeringen för att övningsköra lite. Jag körde även hem därifrån sen. Det gick helt okej!!

Nu ska jag äta lite och sjunka ner framför TV:n i soffan. Blir jobb imorn med men då får jag sällskap av Ellen första timmen, så hon vet hur hon ska göra när jag är i Kroatien ^^ Hehe.

Hoppas din dag har varit bra!! Och hoppas vi hörs snart, vem du än är som läser :o)
//Lisa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Andra avenyn avsnitten plockas bort från webben efter ett antal dagar efter ett avsnitten har visatsså det går inte att se alla. Eller nu kanske man inte kan se något eftersom det är slut för säsongen

2009-06-21 @ 20:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback