Kroatien del 1

Fredagen den 26:e juni direkt efter jobbet åkte vi och familjen Bogren med riktning Göteborg. Väl framme checkade vi in på hotell, käkade mat och la oss tidigt. Fast ingen i min famlij somnade dock tidigt. Den ena kunde inte ligga still ens fem sekunder, den andre snarkade o.s.v. Då förstod jag varför jag vill ligga själv i mitt rum ;o)

Tidigt på lördagsmorgonen den 27:e juni, 03.45 gick vi upp för att fixa i ordning oss så vi kunde packa ner de sista sakerna. Föräldrarna gick till flygplatsen för att checka in medan vi barn försökte få oss en stund sömn till, innan det var dags för god hotellfrukost :o)

06.30 skulle planet lyfta, men vi kom inte iväg förrän ca 07.00. Vi landade i Split och därifrån tog vi bussen till Tûcepi till det trestjärniga hotellet Neptun som vi checkade in på. Vi fick fyra rum brevid/mittemot varandra i Depandansa 4.
Första dagen hann vi med att bada i poolen, doppa fötterna i havet och gå längs stranden till Tûcepi.

Fortsättning följer..

Hotellet i Göteborg...





Hotell Neptun i Kroatien...






Puss o Kram // LISA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback