Tröttare än tröttast!

Hej!!

Nu skriver jag i nutid. Kan vara bra att nämna, eftersom jag skrev både lördagens och söndagens inlägg precis innan ;o)

Det gick förvånandsvärt bra att gå upp idag, trots att jag ställde klockan en kvart tidigare. Pappa skulle börja jobba tidigt, så det vara bara för mig att gå ner till stationen med all packning. Det är egentligen inte så farligt, men det blir ganska tungt efter en stund.

Jag hade mina nya fina skor som var supersnygga till de nya byxorna. Halvvägs till stationen börjar den ena skon att glappa. Typiskt!! När jag kom till stationen upptäckte jag även att jag hade skavt hål på hälen och bloat (hur fasen säger man det egentligen?!) ner byxorna. När jag kom på tåget fick jag lov att byta skor, typical!!

Det var i princip omöjligt att hålla sig vaken på tåget idag, och hade jag fått bestämma hade jag åkt någon timme till ;o) Haha!! På engelskan var det som tur var väldigt soft. Läste igenom/översatte en enkel (enligt mig) text och svarade på några frågor innan vi började titta på filmen Rain Man. Den verkar bra men ljudet var riktigt sämst och bilden var inget att skryta om heller. Jag brukar inte klaga, men det var riktig dålig kvalitét!

På idrotten spelade vi badminton. Jag vann alla matcher utom en, så jag (och Elin) vann hela alltet kan man säga. För det var vi som stog närmast väggen åt det hållet vinnarna skulle stå :o) Thihi, vad bra jag är!!

Efter skolan släpade jag "hem" all packning för att sedan åka till A6 och ikea. Jag lämnade tillbaka några handtag pappa köpte igår, och snäll som han är fick jag pengarna från handtagen :o) Jag köpte även plåster till mina skavsår och imorn ska jag ge mig på ett nytt försök med skorna ;o)
Lite andra småärenden gjorde jag också och innan jag hoppade på bussen hem köpte jag mig en glass. Det var jag värd tycker jag :o) Kan ni gissa vilken? Ja, just det, Nogger Mint såklart! ;o)

Nu sitter jag här och fördriver tiden. Det blir nog ganska tidigt ikväll också för min del ;o)

Ha det bra! :o) // Lilla-Lila-Lillis-Lisa :o)

(Fick just reda på att det bara är 40 dagar kvar tills jag drar till Kroatien!! :oD)

Just det, Grattis till Chanco 17 år idag också! ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback