SOL!

Hej igen! :o)

Har precis varit ute och gottat mig i solen, eller kom in för snart en timme sen. Tiden går fort!!
Låg i badenbaden och ett plagg efter det andra åkte av, och få inga hemska fantasier nu! Jacka, skor, strumpor och kofta fick åka bort! Byxbena kavlades även upp så gott det gick. När jag trött packade i söndags tänkte jag bara på att det skulle ta så lite plats som möjligt, och hade inte en tanke på att det faktiskt skulle bli varmt ute!!  När jag låg där kände jag mig lite snurrig i bollen, det kändes som om hela badenbaden rörde sig och skulle vippa bakåt! Riktigt läskigt!

Pratade lite med mor och far, solade lite till och gick sedan in. Känner mig helt konstig i huvudet men har druckit massa vatten och hoppas på att maten ska bli färdig snart, för annars kommer jag inte kunna tänka klart!!
Det blir grillat. MUMS!!

Förhoppningsvis blev jag lite brunare än här..
                                                       



Oj, se så det kan gå när man fyller väskan med massa saker! ;o)


//Lillis.

Alla bilder och texter på denna blogg är skyddade av upphovsrättslagen och får ej kopieras eller användas utan tillstånd!

Kommentarer
Postat av: ELIN!

Shit! Lillis! Du är sjukt snygg! :D

Älskar dig min Gullefjun! <3

2009-05-01 @ 14:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback