Pust och stonk!

Ja, nu är jag trött efter åtta inlägg, hoppas ni blir nöjda nu i alla fall ;o)

Idag hade jag muntliga nationella i engelska. Det hade varit snällt om hon sagt till nån vecka innan, att det skulle göras idag, så man hade kunnat förbereda sig mentalt. Eller så var det bra att hon gjorde som hon gjorde, jag slapp vara nervös i flera dagar, utan bara nån timme! ;o)
Fick även prata tillsammans med Adam, som jag aldrig någonsin pratat med tidigare. (Det var ju också knäppt gjort, att para ihop mig med nån jag absolut inte känner!) Fast han var snäll, och vi låg på ungefär samma nivå (han var bättre) och Ann sa att vi skulle vara nöjda, så jag får lita på det.

Har pluggat lite efter skolan och suttit här. Är trött nu men ska läsa igenom samhällssidorna för femte gången, tredje för idag, innan jag sätter mig framför TV:n.

Önska mig lycka till på provet imorn!!

//Lisa.

Kommentarer
Postat av: Carro

haha, jaa gör det x) tårtkrig gillar vi!

2009-04-21 @ 11:16:29
URL: http://cnascarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback