Pigg och glad

Söndagens inlägg..

Idag hade jag lovat att vara pigg och glad. Pigg kan jag inte påstå att jag var, men det var inget som gick ut över de andra, förutom att jag var väldigt osocial i bilen till och hem från Jönköping. (Jag sov alltså)

Det började med lite shopping på A6. Länge sen jag var där nu..
Vi började med skor. Lyckat när fötterna var som de var? Inte precis! ;o)
Det blev i alla fall ett par klackskor för mig. Inte så höga, men väldigt fina :o) Hade velat ha några "dansskor" och jag hittade mycket fint men som mina fötter inte gillade. De var förmodligen svullna från gårdagen också, så därför fick jag knappt på mig en del skor..

Sedan gick vi (mamma och jag) i lite klädaffärer utan resultat. När vi hade en affär kvar ringde det från alla håll, morfar till mig och pappa till mamma som båda undrade om vi inte var färdiga snart?
I sista affären hittade vi det vi skulle, som tur var!! Det blev ett par jeansleggings till mig. Syrran fick även likadana, ovanligt? ;o)

Sen bagav vi oss hungriga till Rosenbergsgatan. Där väntade god mat och jag blev lite för mätt!!
Den egentliga anledningen till att vi åkte till Jönköping var för att hämta tre fåtöljer och en fotpall av morfar och Maysan p.g.a att de flyttar till Hjo nu i dagarna.. Vi kom dock hem med lite mer. Eller ganska så mycket mer. Hela kärran var full, likaså bagagen och det var inte tomt inne i bilen heller om jag säger så ;o)

Vi kom hem framåt halv sju på kvällen och det blev i princip att packa, duscha och gå och lägga sig för min del. Lite onödigt att åka hem från Jönköping men det blev en natt hemma i mina underbart sköna säng i alla fall, och sen hade jag ingen tid i världen att hinna packa innan.

Den här dagen var också lyckad, en toppenhelg helt enkelt!!

PussPuss// Ougat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback