Blondii!!

Hihi, det är jag det!

I påskas när släkten var samlad hos farmor och farfar var vi ca 22 personer. Jag var den enda (!) som var blond av oss. Thihihi*
Igår på idrotten skulle alla ställa sig i ordning efter hårfärgen, även här var jag den mest blonda, trots att vi var två klasser. Hihi!! Har lust att färga håret lite blondare nu bara för det, åtminstone utväxten måste färgas...
Fast samtidigt pratade vi om i skolan hur ovanligt det skulle se ut om jag var brunett, har lust att prova bara för en dag ;o)

Lena trodde inte jag var hemma (har bara varit hem sen kvart i fem) så jag fick äta mat själv nu. Har hela tiden tänkt "men nu är det snart mat", "nu måste maten snart vara färdig" så jag har bara ätit en macka sen lunchen vid elva. Aja, fick bevis på att det inte hörs ner när jag sjunger iaf ;o)

Fick plötsligt ont i huvudet nu också, som sagt många känslor på en dag! ;o)

PussPuss // Lillis.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har alltid varit blondin men sen två dagar tillbaka är jag brunett;).

2009-04-23 @ 22:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback