BISTERT

MED STORA OCH TJOCKA BOKSTÄVER

I måndags sa Katja till mig att jag skulle börja komma på mattelektionerna igen för att träna på nationella prov. Med nytt schema och allt tog jag ändå förgivet att vi hade matte vid tjugo i tio idag. När jag kom till skolan möts jag av frågande ansikten som säger "Vad gör du här?". Jag svarar glatt "Jag ska ju ha matte nu." Till svar får jag "Vi har inte matte nu, den är ju efter svenskan i eftermiddag."

Gaah, vad irriterande. Jag ville inte sitta i skolan i två och en halv timme och inte ha något att göra så nu sitter jag "hemma" och glor en stund. Om jag fixar käk själv (nudlar) så räcker det om jag åker kvart över elva annars hade jag behövt åka för en kvart sen ;o) Haha!

Får väl fixa nått att käka nu då..

Nudlar och lånade pengar

Vi hörs sen! Puss Puss // Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback