Vår

Här i Jönköping har våren börjat smyga sig på, och det känns helt underbart!
Hur härlig vintern än kan vara så är det alltid en lika underbar känsla när våren väl kommer.

"Visst gör det ont när knoppar brister, varför skulle annars våren tveka?"

Jag har nu fått mail om att böckerna är tryckta och har skickats iväg. Jag hoppas så innerligt att de hinner komma fram tills imorn. Vore awesome!

Nu ska jag fortsätta med min effektivitet och plugga. Idag känner jag mig inte lika effektiv dock, men jag har en muta. Jag måste hinna färdigt allt innan jag åker till Österrike för praktik i Kitzbühel och Wien.
Två prov och en projektrapport har jag kvar, I can do it! :D

Håll tummarna för att böckerna kommer hem samtidigt som mig imorn!! :)


Kommentarer
Postat av: Ia

SÅÅÅÅ spännande att få se boken ;)

2011-03-04 @ 11:13:40
URL: http://iastankar.blogg.se/
Postat av: Gaymasen

Sv: Haha jag tror faktiskt jag har kvar Hugo-datorspelet någonstans. :P Och ja, någon trådlös telefon var ju bara att drömma om då. ;D

2011-03-07 @ 09:35:42
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback