Svar på kommentar

Fick en kommentar som jag tänkte svara på här! :)

Och som vanligt så går det inte lägga ut bild eller liknande. Är nog tecken på att jag ska sluta blogga? :P (har jag ju nästan gjort i och för sig ;))

Gud vilka fina tårtor du gör. kan man beställa från dig? Vi ska ha dop för vår son snart och jag letar efter någon som gör fina tårtor :) /Alexandra

Tack så mycket! :) Kul att du gillar det jag gör! :) Jag tar emot beställningar, men har bara gjort till vänner, föräldrars arbetskamrater och släkt/vänners bekanta osv. Jag vet inte riktigt hur det fungerar att göra till de man inte känner, om du förstår hur jag menar? Handlar ju mycket om hygien och så, och sen vet jag inte om det klassas som "svartarbete"? Som sagt jag har ingen aning! ;)
Men personligen tar jag gärna emot beställningar, om det sägs till i tid då det krävs rätt mycket planering när man gör hemma :)

Hoppas svaret duger! :)



Åååh, jag har sån panik över mitt projektarbete, men samtidigt så finner jag varken lust eller ork att sätta mig med det. Och om 17 dagar ska det vara KLART! OMG!
118 100, hur snabbt kan man trycka upp en bok och skicka den till beställaren?
Nått som ska bli sjukt kul är i alla fall att få visa upp tårtorna i boken. Jag tittade på ganska många av de idag, och vissa (de jag gjorde i början då jag fortfarande hade ork) gillar jag väldigt skarpt! :D

See you!

Kommentarer
Postat av: McAn

Är väl inte svartarbete? Snarare svartbakning! ;)

2011-01-05 @ 12:02:19
URL: http://www.forestfamilies.se
Postat av: Lina

Svärmor har köpt den på chilli :)

2011-01-06 @ 13:56:11
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

roligt att du är så duktig på att göra tårtor (:

2011-01-06 @ 20:30:24
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Lina i Boden

Glöm inte att jag vill ha ett exemplat av dendär boken! :)

Kram

2011-01-09 @ 21:51:39
URL: http://www.lina.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback