Årets första tårta!

Idag ska jag göra årets första tårta! :)

Då märker jag även om mitt recept till boken stämmer!
Projektet ja, usch!!

Dagens lärdom 1: Det gör väldigt ont att slå sig på fingrarna när man har långa naglar!
Dagens lärdom 2: Det gör även väldigt ont att trampa snett i trappan och slå en frusen tårtbotten rätt på örat!

Yeees, I am Miss Klant Arslé!

Hejsvej!!

P.S Mina låååånga naglar är nu borta :( Minns inte när jag ens hade så långa naglar innan, men idag är det tårtbak och på måndag börjar praktiken igen, så det va bara att kapa av de.. D.S.

Kommentarer
Postat av: Ida

det är sååå tråkigt när man inte kan ha sina naglar som man vill pga skola/praktik!

2011-01-08 @ 16:20:05
URL: http://lilllan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback