Dagens..

På bussen imorse..
*Trycker ner kortet i läsaren*
*Beepbeep* och röd text "igen" och det känns som om man har tusen blickar på sig.
*Tar upp kortet, vänder det åt rätt håll, trycker i läsaren och går och sätter mig*

I skolan..
Zarah: "Lisa, kan jag få ett papper?"
Utan att titta tar jag upp mitt suddi och sträcker fram till henne..

Senare i skolan..
Jag: "Alltså jag har ju hört hur ni har suttit och lyssnat nu.."
(Skulle va, "alltså, jag har ju hört hur ni har suttit och pratat nu..")

På facebook...
Jag: "Baken är ju som smaken.."
(Skulle såklart va, "smaken är som baken")

Det är ju alltid kul att kunna glädja någon! ;) Än är dagen inte slut, så vad som helst kan hända. Hehe.

Lägger strax in lite bilder från chokladkursen! :)
Ha det bra!/Lisa.


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Strax måste ha varit nu? :P

2010-09-22 @ 19:32:54
URL: http://madebyemmelie.blogg.se/
Postat av: Michaela | Foto, vardagsliv & Bloggdesign

Vill önska dig en trevlig Lördag! :D



- - -

ps, har lagt upp en designauktion i min blogg, gäller en rosa design. ber om ursäkt om du inte gillar "spammet" :)

2010-09-25 @ 16:17:46
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback