Bloggsnack

Alltså, jag läser en hel del bloggar. En del större, en del mer okända. Senast idag läste jag om tips de skrev för att läsarna ska öka och bloggen bli mer "känd".
Grejen är att jag inte bryr mig om det, sånt är liksom inget för mig.
Att skriva 5 gånger om dagen, bara för att, känns så meningslöst, om man inte har 5 roliga saker att berätta såklart.

Jag är en "periodare" och en grubblare. Jag kan gå och tänka på en sak väldigt länge och argumentera och ändra formuleringar i huvudet hur länge som helst. Just nu har jag några utkast jag har skrivit, som jag egentligen är väldigt nöjd med. Men med en osäkerhet och lite anonymitet så vill jag inte publicera de, inte än iaf.

Jag spottar ut ett inlägg då och då, och vill såklart att folk ska läsa, men det är inget jag strävar efter, att värva läsare. Jag anser att om nån ser "potential" i min blogg så stannar de kvar, och kikar in här då och då.
Sen har jag även sagt att jag inte ska skriva fler inlägg, men där visar sig min "periodar-sida". 

Bilderna är urgamla (4 år?) och skulle behövts bytas ut för länge sen, och när jag finner ork och lust håller jag på och rensar bland inläggen. Det här ska så småningom bli en "bak-blogg". Ja inget rumpsnack alltså, utan på mina tårtor främst, och vad jag nu bakar för nått! :)

Så, är du en trogen läsare så lär du dig leva med hur jag publicerar inlägg, annars så är det ingen som tvingar dig att stanna kvar. 

MEN, ni som stannar, jag ääääälskar att få kommentarer! ;)

Puss och kram, tack och hej, ha det gött, igelkött, ha det bäst, flodhäst!! /Lisa "Ougat" Svensson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback