Beställning!

Den här hösten blir full av tårtor!
Förutom födelsedagar och beställningar ska ju projektarbetet göras. Ojoj, vilket tårtkalas det kommer att bli! ;)
Håll tummarna för att jag får tid till att göra alla!

Helgens beställning gick till Sanna som fyllde 22 år. Hon (eller snarare hennes mamma) har beställt en till nästa helg också. Den ska bli lite mer personlig så jag sitter och funderar lite på den dekorationen..

Men nu till hur den såg ut!



Jag va grymt trött när jag gjorde denna tårtan och jag vet inte hur många gånger jag ändrade på texten. Jag ser nu att jag ändrade på helt fel ställe. Suck! Men köparen blev nöjd, och som sagt så blir det en till nästa helg! :)



Det är estetvecka den här veckan. Idag gjorde vi kameror av tändsticksaskar. Såhär fin blev min! :)
Fråga mig inte hur det fungerar, men funkar det gör det. Dock blev mina bilder kritvita båda gångerna! Suck! Men Amelia lyckades båda gångerna, och det bara måste bero på motivet! ;) (mitt öga på ena och mig och malin på andra ;)) Imorn ska vi scanna och redigera bilderna, så då får ni förhoppningsvis se resultatet! :)
Blir nästan sugen på att göra ett eget mörkerrum och börja fotografera med tändsticksaskar, himla billigt alternativ! ;)

See you!/Lisa

Kommentarer
Postat av: Zuzanna

Asså jag håller med dig! Men det är ju konstigt att rykten sprider sig så fort, fastän alla vet hur det känns när hela stan vet mer om dig än du själv. Det är så jobbigt att människor inte kan tänka långsiktig.. :D



Men hallå, vaddå en kamera?! Så man kan alltså ta kort med den? Eller? Jag fattar ingenting..

kram!

2010-09-29 @ 20:46:12
URL: http://sidecide.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Fint!



Kanske att vi behver fixa till våra boggdesigner.. Särskilt du! :P

När ska du göra det? Ska se om jag orkar fixa lite med min sen.. Pusss

2010-10-05 @ 18:05:03
URL: http://madebyemmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback