Traktortårta

I helgen gjorde jag tre olika tårtor, varav två är "hemliga" till projektet.
Men den tredje ska ni få se! :)







Det ser ut som en tårta till ett litet barn, men barnet fyllde 22 år! ;)
Önskemålet var en tårta med en valtra-traktor på. Valtra? undrade jag och fick googla! ;)
Tyckte det va ett väldigt svårt uppdrag..
Sofia (som köpte tårtan) trodde jag skulle göra en "platt" traktor på tårtan, och det hade ju varit mycket lättare, men det hade jag inte en tanke på. Så jag byggde ihop den här med hjälp av marsipan och tändstickor ;)

Har upptäckt att jag oftast inte är alls nöjd med resultat i början, men sen får jag smälta det lite, och efter ett tag så tycker jag att det blivit bra, även i detta fallet. Hehe, sån är jag! ;)

Fyllning: Vanlig ljus tårtbotten, vaniljkräm och blåbärsgrädde.

Vad tycker du om tårtan?

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Dennis

Väldigt fin! :) Gjorde sig nog bättre med den än en platt :P

2010-10-25 @ 19:50:28
URL: http://dedand.blogg.se/
Postat av: Michaela / foto, vardagsliv & bloggdesign

svar}

det låter bra det :)

jotack det är bara bra med mig :) lite smått trött bara :) vad hittar du på`? :)

2010-10-25 @ 21:39:13
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback