Gottegris!

Är sjukt sugen på nått onyttigt.. som typ alltid. Hehe.
Jag har fortfarande inte fått min efterlängtade kebabpizza,
så den ska jag unna mig nästa vecka (oj, vad tiden går långsamt ibland ;))

Jag har ju faktiskt varit riktigt duktig och hållt igång med min träning
i tre, fyra veckor nu. Stolt!
Danspass, boxningspass och simning försöker jag att hinna med i veckorna,
och det bästa av allt, det är grymt kul!! Jag liksom längtar till att träna, kan man ens det? :P


Bjuder på en bild på dessa simpla, men otroligt goda, chokladmousserna, som jag gjorde rätt mycket runt jul förra året.

Den första snön kom faktiskt här idag, och jag börjar längta lite smått till jul.
Bredvid den här bilden var det en bild på julskinka. Mm, det vattnas i munnen på mig!!

Nu framstår jag som världens matvrak, men mat är ju glädje! ;)

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Ottilia

jätte fina!, ser otroligt gott ut :D

2010-10-21 @ 21:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback