Trött men aktiv!

Min blogg kommer bli en tråkig, gråtrist blogg..
Det går inte ladda upp bilder längre!!
Och utan bilder känns det inte lika kul..
Nån som har tips om vad jag gör för fel?

Igår kom jag i säng redan 19.30 och somnade ganska fort. Superskönt!!
Vaknade utsövd 04.15 (i ett smärre chocktillstånd) och åkte glatt till praktiken.
Jobbade med en suuuupertrevlig tjej idag och våra munnar fick aldrig vila från allt prat! ;)

Trots min tidiga kväll igår så la jag mig och sov ca en timme när jag kom hem, innan jag åkte och boxades med Robina. Liten men tuff tjej det där!

När jag kom hem igen så stod det jättegod köttfärssoppa på bordet och en färsk fralla. Och i kylen stod en daimkaka, till moi!!
Jag åt så mycket att jag inte ens orkade daimkakan, den som spar han har! ;)
Har diskat upp veckans disk också, känner mig lite smått duktig! ;)

Nu ska jag planera lite tårtrecept och bara njuta av kvällen. Har sovmorgon till 06.30 imorn! :D :D

Ha en bra kväll!!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback