Sjung om studenten..

Idag har vi beställt studentmössor, riktigt konstig känsla!
Rena rånet va det också, varenda liten tråd kostade ju en förmögenhet, typ..
Massa velande också. Man använder ju bara mössan en gång i livet, så då känns det onödigt att kosta på en massa, och samtidigt så tar man ju bara studenten en gång, ska man inte lyxa till det då? 

Efter skolan drog jag till Rosenlund. Simmar visst snabbare och snabbare. 
I början simmade jag 1,5km på en timme, idag simmade jag 2km på samma tid. Awesome!

Skrev färdigt ett religionsarbete, diskade det sista och packade väskan. Nu ska jag skriva inköpslista till Ullared och bara ta det lugnt. Senare ikväll blir det en promenix runt Munksjön. Ska bli gött!

Pusshej, leverpastej!!

Just det, rektorn godkände min ledighetsansökan idag, så om två veckor drar jag till Norge! :D
Lite kul faktiskt, för jag pratade med de lärare som jag har lektion med under dessa dagar, och den ena läraren ändrade t.o.m. om i sin planering för min skull. Hehe. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback