8 november (redan?!)

Tack för att ni håller ut trots mina dåliga uppdateringar.
Men nu är jag åter på fötter och tänkte ta upp bloggandet lite smått igen! :)

Idag var min första dag på praktiken.
Jag brukar alltid va sjuuukt nervös innan praktiken. Brukar t.o.m va nervös när det inte ens är första dagen.
Men denna gången va jag inte ett dugg nervös. Dock sov jag dåligt ändå, DRÖMDE om praktiken, hur jag fick rundvisning och allt möjligt. Allt kändes bra i drömmen så jag vaknade med samma känsla.
Gick frusen ut till bussen 05.00 och åkte till stan.
Nejnej, ingen nervositet då heller.
Tjejerna där är verkligen supertrevliga så jag trivs bra redan. Hoppas bara att det fortsätter så! :)

Fick inte göra något sådär speciellt som jag inte gjort förut.
Chokladbollar, prinsessbakelser och sånt där vanligt.

Sitter och proppar i mig pepparkakor med mjölk. Snart får jag nog ont i magen. Det är ingen här som kan säga åt mig att sluta äta..


Snart finns de inte kvar längre.. Snyft!    ;)

Nu ska jag slappa lite och sen blir det ett danspass på friskis. Har saknat träningen under lovet, och med tanke på hur många pepparkakor jag har/kommer smällt/smälla i mig så borde jag nog köra ett pass till. Hehe.

See you later! 

Kommentarer
Postat av: Sylvia

åå, pepparkakor, det saknar jag här borta i London!

Vart har du din praktik någonstans? :)

2010-11-08 @ 17:36:02
URL: http://redribbons.blogg.se/
Postat av: ellen

SVAR: Jag leker Anna Anka. Ungefär... Min kille bor här och jag är här och hälsar på.

2010-11-09 @ 14:47:20
URL: http://ellencsordas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback