Slut med skolpluggandet för några månader framåt!

Är det okej att längta till skolan för matens skull?
Förmodligen är det det, för jag var inte ensam om att göra det idag! ;o)

Vår skola äter på en resturang. Det tar ca 5 - 10 min att gå dit från skolan.
För att vara skolmat är det alltså väldigt bra mat, men för att va resturangmat, så är den inget vidare.
Varje torsdag i snart två års tid har det varit soppa, soppa och soppa. (Grejen med resturang är bristen på variation)
Men nu, har nån smart person kommit på att man nog inte är så sugen på soppa när solen står högt på himlen och det är varmt, så nu får vi ..trumvirvel.. GRILLBUFFÈ varje torsdag! Vilken lyx säger jag bara!
Dock blev det en liiten besvikelse på dagens grillbuffé då det var helt fantastiskt gott förra veckan, med helstekt potatis, grillade kycklingklubbor, grillade fläskkaree och hemmagjord tsatsiki. Till efterrätt var det även cornflakeskaka med vaniljsås (istället för pannkakor och ostkaka).
Vad fick du för mat i skolan idag? ;o)

Nu är jag färdig med ALLT i skolan. Har även fått veta några fler slutbetyg, men jag håller det för mig själv ett tag till. Dagens prov gick i alla fall utmärkt!

Imorse var jag superglad och med massor utav energi, nu är jag trött och huvudet känns riktigt tungt. Hoppas verkligen inte att jag är påväg att bli sjuk, för det är precis så det känns!

Gillade Glasvegas låt igår? Här får du en till! :o) Glasvegas – Geraldine
Du har väl inte missat Melanie Fiona – Monday Morning ?

See you!//Lisa.

Kommentarer
Postat av: Miiqa

Klart att man kan längta till skolan för matens skull, jag saknar skolmaten för egen del. Nu måste jag ju laga mat själv varje dag, det är ganska drygt.. Och vad lyxigt med restaurangmat!



Ska hålla tummarna för att du håller dig frisk. Är det studenten som är på gång nu?

2010-05-30 @ 09:55:43
URL: http://mariiqa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback