Ord värt guld

Igår försökte jag peppa världen, idag blev jag peppad utav världen!

Jag kollade runt på cyberspace efter kloka, tänkvärda citat igår.
Mina vänner på fejjan bjöd på några genom sina profiler bland annat, och idag tänkte jag föra de vidare en bit :o)
Förmodligen har ni redan hört de, men det är lätt att glömma, och man kan inte höra det för många gånger! :o)

Live like it's your last day on earth,
love like you've never been hurt
and dance like nobody's watching

Dream as you'll live forever,
live as if you'll die today


Nobody can go back and start a new beginning,
but anyone can start today and make a new ending

Anyone who says sunshine brings happiness
has never danced in the rain



Purple!


//Lisa.


Kommentarer
Postat av: Carro

jasså? hahah, jag har inte sett någon som har lagt ut det på bloggen ;) Sara p, Hagge och Ponta tog alla i onsdags :) Och även Therese Niklasson. Kram!

2010-05-22 @ 01:00:14
URL: http://cnascarro.blogg.se/
Postat av: Carro

Eller hur! :) Jag håller på lite med faserna och kör lite då och då. Gör du ? :)

2010-05-22 @ 13:03:54
URL: http://cnascarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback