Ta mig till en annan vääääääääärld! (:

Känner mig väldigt glad ikväll! :)

Träffade farmor och farfar förut och det blev fika, såklart! Resten av dagen har jag tillbringat till att riva ut halva garderoben under trappan och leta rätt på ett gammalt skolarbete. Shit, vad mycket saker jag har! :O

Hittade i alla fall det arbete jag sökte och massa andra. Har läst igenom alla noveller jag skrivit sen sjuan och olika svenska/so-arbeten. Nu, när betyget redan är satt, och när man glömt hur mycket arbete som ligger bakom tänker jag "Shit vad kul, det här vill jag göra igen!"

Vissa meningar är så bra, och tankeställare att jag undrar om jag verkligen skrivit det. Känns skumt att sitta och berömma sig själv, men jag är faktiskt väldigt nöjd med det mesta jag skrivit.
Haha, jag tyckte t.o.m. att mitt EU-arbete va bra, intressant och roligt att läsa. Jag måste ha fått feber eller nått! ;o)

Åh, jag älskar verkligen ångestfria söndagar! :oD

Oj, nu höll jag på att glömma nått viktigt. Lilla Fridisen fyller hela 2 år idag!! :oD Grattis till dig sötunge! <3

"Hade inte världen förändrats, hade inte vi förändrats.."


//Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback