Feelgood!

Den här sommaren är bra!

Mer sol hittills än vad vi brukar få på hela sommaren, massa trevliga människor och alltid är det nått på gång!

Ikväll blir det Winnerbäck på hans hemmaplan, där även Melissa Horn spelar. Wonderful!

Jag kan bara skratta åt livet, alla motgångar och medgångar som byter av varandra. Att allt känns så fruktansvärt bra fast att det kanske inte alltid borde.

2009 va det bästa året, 2010 blir det den bästa sommaren. 

Jag till och med längtar till skolan. Mamma tittade på mig som om jag kom från mars när jag sa det. Men jag svarade bara glatt att jag saknar kompisarna och att det är så fruktansvärt kul på gymnasiet. Det här året finns det även väldigt mycket att se fram emot, chokladkurs, London, bal och student för att nämna lite.

Tack till alla er som finns i min omgivning, det är ni som gör livet värt att leva.

Oj, vad djup jag blev. Det är nog solen som gett mig solsting! Men vad gör det? Jag älskar solen! :D

Seee youuuuu!!/Lisa

Jag får liksom ingen ordning på mitt liv, nanananan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback