Lazy Love!

Jag har glömt bort hur det är att sitta i skolbänken. Jag blir helt enkelt superrastlös och okoncentrerad på nolltid, är nu jätteglad att jag valde att gå en praktisk linje!
Slutade dessutom på tok för tidigt, så trots nån timme på stan så har det blivit väldigt lång tid ensam i lägenheten. Har hunnit kolla igenom alla bloggar jag följer, läst närmare 100 sidor i körkortsboken, kollat youtube-klipp och varit allmänt rastlös!

Jag hade sett fram emot kvällens avsnitt av fångarna på fortet, men det va visst inte idag.. Suck!

Det får helt enkelt bli en kväll tillsammans med spotify! :)

Jim Hanft är min nya upptäckt, har lyssnat på en låt ett tag nu, och tänkte alls på att jag kunde lyssna på hans andra låtar också, förrän nu. Haha! Lite feel-good musik sådär! :)

Jim Hanft – Lazy Love

Tell me what you think about the music! :)

/Lisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback