Bröllopstårtor!!

För 2 år sen va jag ny i Jönköping och det sades på skoj att jag skulle göra bröllopstårta till min mosters jobbarkompis.
För ett halvår sen bestämdes det att jag faktiskt skulle göra tårtorna.
I fredags blev det till verklighet!

Härmed har jag gjort mina första, men inte sista, bröllopstårtor! :)



Såhär såg den lilla, och översta, tårtan ut! :)


De andra fyra tårtorna såg ut såhär, med endast storleken som skiljde de åt.


Och såhär va det uppställt på bröllopet! :)

"Här äts det tårta för fulla muggar, alla har kommenterat vilken underbart god tårta detta var. Brudparet är jättenöjda och den var supergod. Du har fått massa beröm att den är så fin också. Puss på dej" /Moster.


Vad ska man säga? Känns superbra!! :D
Nu är frågan, vad tycker DU som läser detta? :)

//Liiiiiisa!

Kommentarer
Postat av: carro

Gud så fina !!! Duktig tjaaaaj!

2010-08-16 @ 00:20:02
URL: http://cnascarro.blogg.se/
Postat av: Maja

LISA, den är ju som gjord för Martin och Mig (M&M) Jag bokar definitivt dig redan nu som tårtansvarig till mitt bröllop!! Vi måste bara komma ihåg det i några år ;) hihi



Sv; Sjukt med synestesi! tydligen var det endast 2% av befolkningen som hade det, låter lite lite faktiskt..



Tyvärr har jag fullt tills jag flyttar (söndag) men kan ju bjuda ner din familj + min familj till Kalmar någon gång i framtiden. På middag eller fika :D hihi

2010-08-17 @ 12:49:07
URL: http://maaia.blogg.se/
Postat av: Ida

Dom är jättefina :)

2010-08-17 @ 16:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback