21 april

Jag ställer mig frågan: Hur ska man kunna redovisa något, så att andra inte somnar, när man själv somnar genom att läsa det? När man dessutom blir filmad under redovisningen?
Heey, give me some ideas!

Tänkte skriva något här, men kom inte på nått kul..

Tänkte kanske.. möjligtvis.. förmodligen.. titta på hockeymatchen ikväll. Eller tja, den pågår ju nu, och jag har kastat ett öga då och då, men tänkte se lite på slutet. Jag ber om ursäkt om du fick världens chock nu! ;o)

Dags för skinkmacka och tropisk juice! Känns nästan lite lyx för att va jag! ;o) Torra mackor och vatten brukar ju inte va något vidare! ;o)

Sov gott!/Lisa.

Update: Haha, jag sa KANSKE!! Har sett typ 10 min på hockeyn, men vem orkar med en förlängning? Inte jag iaf, jag måste soooova!

Augustana – Where Love Went Wrong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback