Cupcakes

Då var jag igång med baket igen!!
Hade TOTAL torka men jag ville ändå göra något till mammas jobb, som jag redan hade lovat..

Blev dessa muffins med "chokladfluff" och en liten somrig fjäril på.
Fluffen fick alldeles för mörk chokladsmak så mamma vill inte ha någon och när jag själv smakade insåg jag att hon hade rätt. Skrapade av fluffet och smaksatte med mintarom, så nu tror jag att jag vågar bjuda på de imorn!

Man måste misslyckas för att lyckas, right?
Även om jag vill lyckas direkt!!





Sov gott!! //Lisa.

Kommentarer
Postat av: Maja

nej nej, det har inte hänt någonting nu. min kompis har det ordspråket på en tavla över sin säng och det stämmer så bra :) hihi. hur är det med dig lisa? <3

2010-04-11 @ 10:12:21
URL: http://maaia.blogg.se/
Postat av: Carro

sv: haha, det är minsann ett tag sen ;)

åh, dom såg smarriga ut! choklaaad!

2010-04-13 @ 19:50:24
URL: http://cnascarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback