TV

Hellu!!

Allt väl med er?

Jag mår bra, förutom lite seghet och trötthet, men det blir ju så när man inte gör någonting ;o)

På morgonen fixade jag iordning i köket så att det ska se hyfsat fint ut när mamma kommer hem och sen fortsatte jag med att plocka iordning i mitt rum. Jag tänkte att det var lika bra att fortsätta medan jag fortfarande orkade. Så nu ser mitt rum också rent och fräscht ut :o)

Sen har jag suttit/legat i soffan resten av tiden. Så mycket som jag har tittat på TV de senaste dagarna vet jag inte när jag gjorde senast. Det brukar bli ca 2 timmar Bevvan, de dagar som det går. Annars tittar jag aldrig på TV. Nu har jag tittat 24/7 känns det som ;o)

Igår och i fredags var det första gången jag inte lämnade huset sen.. sen.. .. jag vet inte? Inte en enda dag på hela lovet har jag stannat hemma och innan det var jag ju i Jönköping väldigt mycket. Lite skrämmande när man tänker efter :oS

Well, nu är det dags för ännu ett kåvepeninpiller!

See yaa!! //Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback