Onsdagen avklarad!!

Hej hallå!!

Tror ni inte att jag vaknar vid 04.07 idag, när jag fick sova till fem?? Jo, just precis så var det. Kunde inte sova på tåget heller. Hade riktigt mycket energi fram till lunch ungefär. På samhällen började jag känna tröttheten i ögonen. Sen var det ju engelska B och matte B också. Fråga mig inte hur, men jag har kommit ifatt allt jag missat i dessa två ämnen och ligger nästan före vissa. Tjoho, vad bäst jag känner mig!!
Matte B går susen!! ;o)

Sen var det hem, pang, bom i säng och lyssna på musik i min nya mobil :o)
Kycklingknyten till middag och nu sitter jag här, väntar på Sofia, vi ska ta en promenad :o) Är trött, men känner att lite frisk luft inte vore helt fel.
Får se om jag orkar idol ikväll, eller om jag lägger mig tidigt. Tummen upp på att det har börjat igen iaf!!

En snabbresumé av min dag. Ha det bra!! //Lisa.

Kommentarer
Postat av: Carro

kul att matten funkar för dig! desvärre gör den inte det för mig, inte hela tiden ialf ;)

2009-09-09 @ 20:25:21
URL: http://cnascarro.blogg.se/
Postat av: ELIN!

Härligt att du har någon att vara ute och gå med i jönköping med! För mig flyter inte skolan och livet på riktigt lika bra som i ditt liv-.- Fan att jag ska vara sjuk:(<3

2009-09-10 @ 09:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback