Krösatåg

Tjena!!

Sitter nu på Krösatåget påväg mot Nässjö och använder datorn för första gången på resande fot :o) Undra varför det heter krösatåg egentligen? Lingontåg!!

I Nässjö byter jag tåg, till ett förmodligen skruttigare, till Mariannelund och sen blir det buss som vanligt därifrån hem till Storgatan ;o)
Fylld franska tror jag kommer stå på bordet då :o) Tror nämligen att det var jag som önskade det! ;o)
Hinner inte mer än äta och säga "hej" till min kära famlij innan jag åker vidare med John och Josefin till Gamleby. Vi ska på inflyttningsfest hos Hjalle och Lalla. Ska bli kul att se hur de bor och träffa alla igen :o)

Oj, jag började nästan sjunga högt på tåget!! Med hörlurar i och bra musik är det lätt att glömma bort alla som sitter runt omkring :oS

Imorse sov jag tills jag vaknade, vilket var ca åtta. Låg och drog mig en stund och lyssnade på musik innan jag tog mig en dusch, fixade iordning mig och åt frukost i lugn och ro utan någon som helst stress. Satte mig sedan med hygienprojektet, kom inte så långt, men det viktiga är att jag har börjat och har nått att fortsätta på.

Sen åkte jag till Oasen för att käka. Vi var kanske 10 elever och lika många lärare som åt. Haha, det var lugnt för personalen kan man ju säga. Ettorna är i Brittebo och jag är grön av avund!! Det var där jag lärde känna Elin och Nathalie :o)

Nästa hållplats är Äng, sen är jag i Nässjö. Kanske dags att lägga ner datorn.

P.S. Imorn bär det av till Ullared :D D.S

Kisses and Hugs//Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback