090511

Hejsan!!

Idag har jag hemlängtan. Fråga mig inte varför. Det är måndag, och jag har inte varit här en hel dag ännu. Kanske för att jag knappt varit hemma i helgen, och när jag varit det har jag knappt umgåtts med familjen ändå. Jag vet inte riktigt, men så är det i alla fall! ;o)
Har faktiskt tänkt tanken att åka hem idag, men insåg ganska snart att jag knappt hinner träffa någon ändå, och på dansen, som jag längtar massor efter, får jag inte vara med på ändå! Fast största anledningen att jag stannar kvar, är att det är stressigt nog imorn ändå med skola, "bageri föreläsning" (frivillig) och vårruset. Kommer bli en superbra dag!!

Helgen har varit superbra den också. Elin sov hos mig fredag till lördag. På tåget hem (Till V-by), som även Natha åkte med, vet jag inte vad som flög i oss. Men kul hade vi!! Jag skrattade så tårarna rann, det såg verkligen ut som om jag hade stortjutit!!
På kvällen tittade vi på bio hos syrran. Först blev det Twilight (premiär för min del) och sen efter att vi hade suttit sagt alla citat ur Lejonkungen var vi även tvungna att kolla på den. Jag halvsov dock genom halva filmen då jag var väldigt trött!!

Elin och jag går och kallar andra omogna men jag undrar vad folk skulle kalla oss om de hade sett oss i lördags. Vi körde nämligen bolldatten/kurragömma med ett "stresshjärta" i källaren ^^ Eller det är kanske det som menas att ha barnasinnet kvar? Aja, jag värmde väl upp inför sommarens säsong på ALV ;o)

Hela söndagen visades jag på ALV, på introduktionsdag. Massa information hela dagen så när jag kom hem var huvudet väldigt trött!! Det känns i alla fall jättebra och jag verkar ha fått en jättebra platsansvarig och "chef". Ser fram emot att jobba där faktiskt :o)

Ha det bra!! // Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback