Urk!

Tittar på Generation Fett på trean. Kvinnor som väger över 200 kg och vill väga mer. Vad har hänt med världen?
Usch, säger jag bara! Vidrigt!!

Imorn blir det som sagt optikern igen, 09.30!!
Det blir ingen sovmorgon imorn heller med andra ord ;o) Har inte sovit mycket längre än halv åtta på hela lovet. Tur då att det "bara" har gått en vecka.. ;o)

Försöker hitta inspiration till tårtbeställningen jag fick idag. Blixten McQeen var önskemålet. Det kan sluta lite varstans. Har aldrig gjort någon figurtårta, men nån gång måste ju samtidigt bli den första. Kan ju göra som jag gjorde med Nalle Puh tårtan annars.. Ja, vi får se ;o)
Har ni några förslag får ni gärna komma med det, ju fler, desto bättre :o)

Nu börjar det bli dags att slänga sig i bingen men först vill jag bara säga att jag har världens bästa kompis vid namn Elin Johanesson <3 :o)

God natt!! //Lisa.

Kommentarer
Postat av: Elin

Lisa!!! Jag börjar gråta!:O Älskar dig ! Vet inte vad jag ska säga! DU ÄR BÄST <3

2009-06-19 @ 10:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback