Söndag..

..nej lördag ;o)

Är helt veckoblind, redan. Det känns verkligen som söndag idag, men det har jag jobbet att skylla på också. För vem jobbar en söndag? JAG!!
Nej, jag klagar inte. Jag trivs jättebra och träffar massa snälla människor :o)

Midsommarhelgen blev lyckad. Massa god mat var det. Har hittat en ny favorittårta. Det var marängbotten (och lock), jordgubbar, grädde, rice crispies, och en ljuvligt god chokladkräm i. Glömde dock receptet men så fort jag får det, bjuder jag de som vill! ;o)
Vi spelade spel, både tvspel, vanligt brädspel och en blanding av båda. Kubb hör också till midsommar så Svenssons hann förlora en runda mellan regnskurarna. Vädret var nog det enda som gick att klaga på denna afton. Somnade sött ca halv ett i Beckas dubbelsäng. Skönt med ännu en lugn midsommar faktiskt :o)

Idag när vi kom hem har jag och mamma nördat framför fyra program av Beverly Hills och sen har vi ätit god ytterfilélåda. En slappardag helt enkelt. Skönt!!

Vet ni?! Om en vecka sitter jag inte i ett kallt land vid namn Sverige. Nej, då sitter (läs ligger och solar) jag i det varma landet Kroatien som har Europas klaraste vatten. Känn på den!! *längtar*

Nu ska jag skapa fler sommarkänslor och titta på Sommarkrysset. En dusch vore också på sin plats innan det är dags att lägga sig, ska ju trots allt jobba imorn. Ska fråga pappa lite snällt om man får röra jordnötsringarna ute i köket eller om de bara ska ligga där! ;o)

Ha det bra!! :o) // Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback